ikhlaskan diri kita..insya'allah

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan ketenangan dan keamanan. Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun. Bila-bila masa ia akan pecah.

Sunday 25 March 2012

Bismillahirrahmanirrahim بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَ  


seorang hamba Allah bertanye kepda ana..
''awak, awak penah ad masalah x..?''
''tgk awak nie, suke mghiburkan kawan2..sy owez tgk awak happyyyy je..xpenah sedih2''
''tapi, saya lain..ad je, ''


''saya hanya mampu untuk memberikan senyuman pd die..''
TAPI,,,dalam  hati sya awak dpt bace x..?
saya jawab dalam hati, 
''sape kata saya xpenah menangis..''
''sape kata sy xde masalah..''
''sape kata saya nie, kuat..''
Tidak..
saya pun ada kalanya MENANGIS, 
ada kalanya LEMAH..
ada masa saya BERSEDIH juga, 
ada masa saya ingin insan PELUK dan TENANGKAN saya..
ada ketika saya mahu ada insan berikan KATA-KATA SEMANGAT kepada saya..

Tidak..saya bukan selamanya KUAT, bukan setiap masa saya kuat..saya MANUSIA BIASA, ada jiwa..ada cacat celanya..

p/s : Semoga Allah terus sudi MENJAGA saya..♥♥


No comments:

Post a Comment